Thursday 12 June 2014

Vieux Boucau - Fleurance

De achterkant met tuin van ons "vakantiehuis" in Fleurance
Toen wij gistermorgen de eigenaar van ons hotel in VB en zijn vrouw bedankten voor de goede zorgen, vroegen zij waarheen de reis nu zou gaan. Fleurance, zeiden wij maar dat had ik kennelijk niet duidelijk genoeg uitgesproken want ze waren onder de indruk van ons voornemen om die dag nog naar Italië te rijden. Toegegeven, onze reis gaat wel in de richting van Florence maar stopt al bij onze vrienden in Fleurance na 200 km. Tot en met Mont de Marsan gaat de reis over een vierbaans D-weg, dat schiet wel lekker op. Daarna worden de weggetjes wat kleiner en ook wat schilderachtiger. Het is natuurlijk een gegeven dat streken als de Provence en de Drôme veel populairder zijn maar het glooiende, het heuvelachtige van de Gers vinden wij iedere keer weer zeer fraai. Een plaatsje als Lavalens ligt in dat landschap gewoon pittoresk te wezen. En datzelfde geldt voor het huis van Trudy en Ab (zie foto). Over dat huis heb ik wel eens meer het lof gezongen en daar doe ik geen noot vanaf! Voor de liefhebbers: het is incl. zwembad te koop, voor een habbekrats. Wat een habbekrats is? Zo rond de drie ton euro's!! Ik schrijf het expres in letters, u mocht eens denken dat ik een cijfertje verkeerd getikt heb... En als u van cijfers houdt, er zit als ik me niet vergis 7.000 m2 grond bij. Hieronder het uitzicht vanuit "onze" slaapkamer. Mocht u meer details willen weten, just let me know.
De oprijlaan van Aux Quatre Vents
Vandaag gaan we de omgeving een beetje verkennen maar de verwachte temperatuur van 31 graden zal niet bijdragen tot grote inspanningen.

No comments:

Post a Comment

All comments will be moderated before being published...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...